Heb je een vraag?

Lees de veelgestelde vragen hieronder. Als je het antwoord dat je zoekt niet kunt vinden, staat ons e-mailadres onderaan deze pagina.

Verzending en levering

Je hebt een bestelling geplaatst en bent als een bezetene je kamer aan het herinrichten om de perfecte plek te vinden voor je nieuwe wandkleed. Maar wat gebeurt er nu?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, haalt ons team je artikelen uit de hemel en verpakt ze met liefde en knuffels. Hoewel we je pakket zo snel mogelijk verzenden, kun je tot 72 uur wachten tot ons team klaar is met het verwerken van je bestelling.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail ter bevestiging van de verzending met een magisch volgnummer. Er staat ook een link in waarop je kunt klikken om je bestelling te volgen.

In de e-mail met de verzendbevestiging staat een knop 'Bestelling volgen'. Als je nieuwsgierig bent en wilt zien waar je bestelling is, ga je terug naar de verzendbevestiging.

Als je nog geen verzendbericht hebt ontvangen, wordt je bestelling nog verwerkt. Wees geduldig terwijl ons team onvermoeibaar doorwerkt om je bestelling te verzenden.

Ben je bang dat je bestelling tijdens het transport verloren is gegaan? Als je bestelling niet wordt weergegeven via de trackinglink, kan het trackingnummer worden bijgewerkt om je te informeren over een vertraagde leverdatum.

Geef het trackingnummer de tijd om te worden bijgewerkt. Als je artikel binnen 30 dagen nog steeds niet is geleverd, neem dan onmiddellijk contact met ons op zodat we het probleem kunnen oplossen.

Heb je per ongeluk het verkeerde verzendadres opgegeven? Zolang je bestelling nog niet is verzonden, wijzigen we graag het verzendadres. Stuur ons een e-mail met de nieuwe bestelgegevens en we passen je bestelling aan.

Hoewel we in Chicago zijn begonnen, hebben we ontwerpers van over de hele wereld ingehuurd. Onze wandkleden zijn ook geliefd over de hele wereld! We leveren aan de meeste landen buiten de VS.

Vragen over het product

We zijn net zo blij als jij dat je je nieuwe wandkleed kunt ontvangen. We hebben je nieuwe wandtapijt verpakt in een hersluitbare plastic hoes. Dit zorgt ervoor dat je wandtapijt niet kreukt tijdens de reis naar je huis. We doen er ook een QR-code-kaart bij met een gratis cadeau ;).

Onze ongelooflijke wandtapijten zijn verkrijgbaar in drie verschillende maten.

-170x150cm (5,58 feet breed en 4,92 feet hoog)
-180x150cm (5,90 feet breed en 4,92 feet hoog)
-225x150cm (7,38 feet breed en 4,92 feet hoog)

Met een hoogte van ongeveer 5 feet hoog kun je de muur boven je bed of bureau comfortabel bedekken.

Vermijd het gebruik van een wasmachine of het onderdompelen van je wandtapijt in een waterbad. Zelfs op een zacht programma en met een zacht wasmiddel kan de stress de vezels beschadigen en de kleurstof aantasten.

Als je wandtapijt erg bevlekt is, raden we aan om het naar de stomerij te brengen. Voor kleine vlekken raden we aan heel voorzichtig te zijn en het tapijt ter plekke te behandelen met een zachte zeep.

Om kreukels te verwijderen, kun je je wandtapijt strijken op de hoogste stand. We raden je echter aan om een handdoek of dik laken over het tapijt te leggen om brandplekken van het strijkijzer te voorkomen.

Heb je je favoriete ontwerp gemist? Geen zorgen, we vullen al onze ontwerpen voortdurend aan. Dus houd de website in de gaten voor wanneer ze weer beschikbaar zijn.

We horen/zien graag ideeën en suggesties uit onze gemeenschap! Stuur ons je artistieke visie en we proberen je idee tot leven te brengen! We kunnen echter niet garanderen dat je ontwerp wordt gemaakt en we bieden momenteel geen aangepaste ontwerpen aan.

Onze wandkleden zijn gemaakt van een eersteklas mix van katoen en polyester. Dit biedt een extreem hoge duurzaamheid met een ongelooflijke print die meer dan een decennium meegaat.

Onze artikelen worden alleen verkocht in onze online winkel, dus we bieden geen groothandelskortingen voor wederverkoop. Als je een persoonlijke bulkaankoop wilt doen, stuur dan een e-mail naar support@pleshy.com voor meer informatie!

Heb je iemand in gedachten die een ongelooflijk wandtapijt verdient? Pleshy biedt de perfecte cadeaus! Je kunt het item rechtstreeks naar je gelukkige vriend verzenden door zijn of haar adres in te voeren als verzendadres. Voer vervolgens je eigen adres in als factuuradres.

Geen paniek! Als je problemen hebt om een artikel aan je winkelwagentje toe te voegen, is het waarschijnlijk uitverkocht. Probeer je volgende favoriete ontwerp of wacht tot we het uitverkochte artikel weer op voorraad hebben.

Heb je per ongeluk het verkeerde verzendadres opgegeven? Zolang je bestelling nog niet is verzonden, wijzigen we graag het verzendadres. Stuur ons een e-mail met de nieuwe bestelgegevens en we passen je bestelling aan.

Retourneren en ruilen

We bieden retourzendingen aan tot 30 dagen nadat het artikel op de plaats van bestemming is aangekomen. Niet alle artikelen komen echter in aanmerking. Eventuele uitsluitingen worden vermeld op de productpagina's en/of bij het afrekenen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending:

1. Item(s) moeten binnen 30 dagen na levering of ontvangst van de bestelling worden geretourneerd.


2.

Dit is inclusief eventuele labels, kaarten of verpakking. Je wordt gevraagd een foto te sturen van het artikel dat je terug wilt sturen, zodat we de staat van de bestelling kunnen beoordelen.

Neem contact op met support@pleshy.com met de gegevens van je bestelling om de retourprocedure te starten.

We begrijpen dat je de retourzending misschien bent vergeten, ook al is het artikel nog in perfecte staat. Daarom bieden we een retourtermijn van 30 dagen om je artikel naar ons terug te sturen. Raadpleeg ons'Levering en retour' beleid voor meer informatie.

Helaas weten we dat onze tapijten niet voor iedereen geschikt zijn. Dus je kunt je Pleshy zeker aan ons retourneren voor een volledige terugbetaling, op voorwaarde dat het binnen 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

*Let op: alle artikelen moeten worden geretourneerd in nieuwstaat, met de kaart en de originele verpakking.

Valt je oog op een ander ontwerp? Dat kan gebeuren - er zijn gewoon te veel fantastische patronen om uit te kiezen. Je kunt je wandtapijt absoluut aan ons retourneren in ruil voor een nieuw ontwerp, op voorwaarde dat het binnen 30 dagen wordt geretourneerd.

*Let op: alle artikelen moeten worden geretourneerd in nieuwstaat, met de kaart en de originele verpakking.

Dat hangt ervan af. Pleshy levert alleen een gratis retourlabel als u kunt aantonen dat uw product defect is of als er een ander probleem is met uw product. Neem contact op met support@pleshy.com voor meer informatie.

We werken achter de schermen keihard om onze tapijten in en uit onze verwerkingscentra te krijgen. We raden je ten zeerste aan om een foto van je ontvangstbewijs van het postkantoor mee te sturen als bewijs dat je retourzending is verwerkt. Zodra je retourzending binnenkomt, verwerken we deze direct.

We vinden het jammer dat we je kwijt zijn! Als je restitutie succesvol is verwerkt, ontvang je een e-mail ter bevestiging dat de restitutie aan onze kant is verwerkt. Het duurt dan 2-5 werkdagen om het geld op je bankrekening te laten storten.

Betaling

Uw veiligheid en privacy is onze hoogste prioriteit bij Pleshy. We gebruiken Shopify Payments, een extreem veilig en gecodeerd betalingssysteem dat is ontworpen om klanten te beschermen en winkeliers verantwoordelijk te houden.

We accepteren de standaard betalingsmethoden, zoals creditcards (Visa/Mastercard/American Express) en debitcards. We bieden ook GooglePay en ApplePay aan!

Als betaaldag net iets te ver weg is en je je nieuwe Pleshy wandkleed eerder wilt hebben, bieden we een betaalplan aan. Hiermee kun je de betaling doen in een reeks van 4 verschillende betalingen.

Kortingscodes maken online winkelen veel leuker! Als je een kortingscode hebt die je graag wilt gebruiken, ga dan gewoon naar onze afrekenpagina. Daar zie je een vak waarin je je kortingscode kunt invoeren - zorg ervoor dat je op 'Toepassen' klikt en je ziet hoeveel je hebt bespaard met de kortingscode.

Als je vergeten bent om je kortingscode te gebruiken en al een aankoop hebt gedaan, maak je dan geen zorgen! Stuur gewoon een e-mail naar ons lieve Pleshy-team op support@pleshy.com en we corrigeren dit probleem graag voor je.

Alle prijzen voor onze winkel worden weergegeven in Amerikaanse dollars (USD).

Neem contact met ons op

Zit je iets dwars met je bestelling? Maak je geen zorgen, ons vriendelijke Pleshy team is hier om de dag te redden!

Neem contact met ons op via support@pleshy.com met details over het probleem. We vragen je ook om foto's mee te sturen zodat we kunnen uitzoeken wat er is gebeurd.

Maak je geen zorgen! We begrijpen dat dingen in een oogwenk veranderen. Stuur ons onmiddellijk een e-mail met als onderwerp 'WIJZIGEN' of 'ANNULEREN' en we zullen er alles aan doen om je te helpen. Als je bestelling ons afhandelingscentrum al heeft verlaten, moet je onze retourprocedure doorlopen.

We doen ons uiterste best om je bestelling snel bij je te krijgen. Dit betekent dat je bestelling al verwerkt kan zijn voordat we de kans krijgen om het artikel te wijzigen. We kunnen niet garanderen dat je bestelling wordt gewijzigd nadat de bestelling is geplaatst, dus selecteer je producten zorgvuldig.

Hoewel we graag met ieder van jullie zouden FaceTimen, is dit onmogelijk. De beste manier om ons te bereiken is via e-mail op support@pleshy.com. Zo houden we een papieren spoor bij van ons gesprek, zodat we altijd kunnen onthouden waar je hulp bij nodig hebt. Wees geduldig nadat je je vraag hebt verzonden. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

We streven ernaar om ons op alle mogelijke manieren te verbeteren en horen graag je feedback. We zien ook graag foto's van je kamertransformatie voor en na Pleshy. Als je feedback voor ons hebt, stuur ons dan een bericht op support@pleshy.com.

Meer hulp nodig?

Stuur ons een bericht op support@pleshy.com als je nog vragen hebt!

E-mail is de beste manier om contact met ons op te nemen, zodat we ons gesprek met jou op één handige locatie kunnen opslaan.